Van Poelje: “Waarom het wiel opnieuw uitvinden?”

Stap een willekeurige ‘mega’-bouwmarkt binnen, zoek de sanitair-afdeling op en een stortvloed aan kranen komt je tegemoet. Veel keus, veel A-merken ofschoon die zelf hun aanwezigheid in de schappen van grootschaligen ontkennen en de verantwoordelijkheid afschuiven op een grossier. Kranen vormen een interessant segment. Maar het ene verkoopt makkelijker in dhz dan het andere, zo blijkt uit cijfers van GfK Benelux.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee