Zuid-Limburg

Ouwehoeren maakt het verschilPersoonlijk contact en service zijn volgens Hans Wijnen (37) de belangrijkste redenen waarom klanten zijn Hubo bezoeken en niet één van de vele (mega-)bouwmarkten in de buurt. “Een beetje dollen” is volgens hem een goed recept voor klantenbinding. Maar hij kan ook uiterst serieus zijn. Als het op service en advies aankomt bijvoorbeeld. Want daardoor hoeft hij niet mee in de prijzenslag.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee