Opleidingen als indirecte klantenbinder

Tijden veranderen. Dat merk je ook in de aard van het ondernemen. Iedereen heeft de mond vol van ‘onderscheid’ en ziet dat als een sterk voordeel ten opzichte van de concurrentie. Vakkennis en een gedegen adviesfunctie vormen echter van oudsher al degelijke uithangborden naar klanten toe. Door de huidige personeelschaarste is het van belang om je werknemers van degelijke tools te voorzien. Investeren in goede opleidingen betekent indirect ook investeren in klantenbinding.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee