Philips verkoopt geen lampen meer

Philips stapt af van een technische benadering van haar lampen. Een consumentgerichte benadering komt er voor in de plaats. ‘Verlichting moet je zien in een breder kader’, in ‘Home Enhancement’. Consumenten blijken op zoek naar licht-sferen, ze hebben er geld voor over, zijn ontvankelijk voor merken, absoluut niet prijsbewust, maar weten alleen niet wat er allemaal mogelijk is. En aan die bewustwording gaat Philips hard werken. Liefst samen met de doehetzelf-branche.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee