Geen twee ogen om er één te verliezen

Vorig jaar maakte de naam Arkon/Focus Veilig plaats voor North Europe. Hand in hand met een grote partner ziet managing director Joep Vergroesen uitstekende perspectieven. Maar het besef inzake persoonlijke beschermingsmiddelen (pbm’s) zou veel beter kunnen. “Daarbij moeten we niet gaan doemdenken. Maar iedereen heeft het over de kwaliteit van het leven, kiest voor een reisverzekering of auto’s met airbags en ABS, terwijl een klusongelukje of een bedrijfsongeval veel grotere impact heeft.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee