Buva gaat voor de consument
De naam Buva zorgt in de ijzerhandel regelmatig voor scheve gezichten. Want het bedrijf produceert, handelt en ontwikkelt, maar zet de gevestigde ijzerhandel nogal eens buitenspel. In de woningbouw heeft het merk 70% marktaandeel maar ook bij de consument liggen er volop mogelijkheden. En die gaat Buva uitbuiten. Met de top van het assortiment in een blister. Met de ‘beste gebruiksaanwijzing van het moment’, nastelbaarheid en Politiekeurmerk Veilig Wonen Nieuwbouw als sterke verkoopargumenten. Voor consument én voor de bouwmarkten, aldus adjunct-directeur Roland Kooiker en verkoopleider Herbert Meijer.Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account.
Of maak een abonnement aan en krijg toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. Tevens krijg je dan ook alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.