De breedte maakt het verschil

Wie aan bevestigingsmiddelen denkt, denkt aan Borstlap. En wie aan Borstlap denkt, denkt aan kwaliteit, meent verkoopleider Frans van Houten. En die kwaliteit, assortimentsgrootte, snelheid van leveren en de service als toegevoegde waarde, geven ondernemers interessant rekenwerk, zegt hij. Zo blijkt de goedkoopste inkoop uiteindelijk niet altijd de beste prijs te zijn.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee