Zelf invullen wat de klant wil

De voordelen van een organisatie combineren met een geheel eigen invulling, ongeacht de grootte van het bedrijf. Dat beeld stond de directie van Piet Baks in Etten-Leur voor ogen toen de breedpakketzaak verruild werd voor een bouwmarkt. Service staat centraal en klanten kunnen met hun ideeën bij hem terecht. Geen grootschalige doe-het-zelf maar doe-het-anders. Klanten reageren verbaasd, omdat de term bouwmarkt alleen voor het formaat van de zaak opgaat.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee