De plank mis...
Speciaalzaken boksen op tegen grootschaligen en die lijken onderling ook weer allemaal op elkaar. De consument shopt er lustig op los: wie ‘m het best bedient, heeft vaak een streepje voor. Een klein stapje extra, maakt soms al een wereld van verschil. Maar zet dat stapje wel met overtuiging, anders doe je wellicht meer kwaad dan goed. Lees hoe je een kans voor open doel kunt verknoeien en in één moeite ook een portie goodwill verspeelt.Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.