Gevoel als grootste gemene deler

De timing van de heren verffabrikanten is opzienbarend. Akzo, Sigma en Van Wijhe komen vrijwel gelijktijdig met geheel nieuwe verflijnen. Daarbij staat het gevoel centraal. Verf is niet meer het blik illusie van weleer, maar vult de behoefte van de consument aan een persoonlijke tintje in. Akzo noemt het ‘Whites’, bij Sigma en Wijzonol zetten Jan Des Bouvrie resp. Frans Molenaar de nieuwe lijnen. Wat is de filosofie achter de verven-nieuwe-generatie?

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee