Gevoel als grootste gemene deler
De timing van de heren verffabrikanten is opzienbarend. Akzo, Sigma en Van Wijhe komen vrijwel gelijktijdig met geheel nieuwe verflijnen. Daarbij staat het gevoel centraal. Verf is niet meer het blik illusie van weleer, maar vult de behoefte van de consument aan een persoonlijke tintje in. Akzo noemt het ‘Whites’, bij Sigma en Wijzonol zetten Jan Des Bouvrie resp. Frans Molenaar de nieuwe lijnen. Wat is de filosofie achter de verven-nieuwe-generatie?Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.