Formules steeds meer ‘van hetzelfde’

Een winkelformule moet herkenbaar zijn. Wat heet herkenbaar? Door duidelijke verschuivingen binnen de verkoopkanalen is het onderscheid vaak ver te zoeken. Waar kwaliteit door de ondernemers als onderscheidend element genoemd wordt, zou juist de consument – de doelgroep dus – het verschil moeten bepalen. Aldus Patrick Langley in zijn inleiding op het MIX dhz-debat tijdens de IJzerwaren/Dhz-beurs.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee