Beste klant, zoek het maar uit

De branche prutst maar wat aan met presentaties op de winkelvloer. Zo bleek uit een bezoekje aan drie gemiddelde bouwmarkten, samen met merchandising-expert Harry Roeleveld en Retailkenner Thomas Struick. Gebrekkige presentaties, onlogische inrichting en een overduidelijk gebrek aan aandacht. Eigenlijk zowat minachting van de klant, in alle drie de zaken! Gaat het de handel echt zó gemakkelijk? En hoe lang dan nog?

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee