Expressiviteit als onderscheid

Het merk als kritische succesfactor, daar sprak Roland van Kralingen over in Zeist. Hij vertelde van expressiviteit versus functionaliteit en van hoog versus laag risico. Hoe hoger het risico en de expressiviteit van het merk, des te hoger de betrokkenheid van de consument. Helaas zitten de meeste doehetzelf-merken nog in de verkeerde hoek van het spectrum, aldus de merkendeskundige. Hoog tijd om daar wat aan te doen, want het is belangrijk dat retailers zich kunnen onderscheiden met sterke merken in de aanzwellende concurrentiestrijd.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee