Mega-aanval op decoratieve concurrentie
Op het seminar ‘Internationalisatieprocessen in DIY’ te Kortrijk gaf een aantal sprekers waaronder Bernard Willis (Home Base) en Jean-Marie Christiaens (Obi) hun kijk op retail. Bij beide ketens staat expansie centraal, maar dan wel met duidelijke winkelconcepten én een onderbouwde visie. In deze MIX komt Homebase aan bod. De Britse keten ziet duidelijk brood in een ‘versofting’ van het assortiment, zelfs in mega-formaat. Het resultaat van het duidelijk luisteren naar klanten.Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.