Kiezen is de helft verliezen
Hoe maakt het vbs-kanaal zich sterk voor de toekomst? Daarover praatte MIX met Harrie Zoon van DMG, Rob van Prooijen van Concepts & Companies, Jan Vos van Decorette, Hans Vrisekoop van Sigma Coatings en Danny de Lange van Akzo Nobel Coatings. “Door te ondernemen en van zichzelf een merk te maken”, is het tamelijk eensgezinde antwoord. Ondernemers moeten geen valse hoop vestigen op exclusiviteit, zij zélf maken het enige echte verschil.Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.