Verkrijgbaarheid als cruciale factor

Gereedschap is een vervangingsmarkt pur sang en biedt op het eerste gezicht weinig perspectief tot groei. Dat geldt niet voor Unitool. Directeur Hans Peter Broekhuis, ziet de verkrijgbaarheid van een product als basis voor het succes van de Tilburgse grossier. Uiteraard gekoppeld aan de voordelen die de synergie met moederbedrijf Borstlap met zich meebrengt en het verder zoeken naar niches in de markt.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee