Bouwmarktfolders scoren

Bouwmarkten bombarderen Nederland met folders. En dat doen ze vrij goed. In algemene zin geldt hoe dikker, hoe groter en hoe kleurrijker, des te hoger het bereik. Maar er is meer. Uit cijfers van Veldkamp/ Marktonderzoek blijkt bijvoorbeeld dat Gamma, Karwei, Praxis en Fomido het beste scoren op bereik en respons. Bricorama-folders worden daarentegen weinig gelezen. Hubo-folders vaker, maar die leveren weer  weinig respons op. “Folders zijn in de dhz-branche sowieso onderbenut.” Onderzoeker Cees van Rooy doet een boekje open over bouwmarktfolders.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee