De groupfuncties die aan Colley rapporteerden in zijn rol als Chief Commercial Officer zullen met onmiddellijke ingang rechtstreeks aan CEO Roel van Neerbos rapporteren. Dat betekent dat Berend van Wel voor Group Commercial en Roy van Keulen voor Group Digital met hun strategisch belangrijke business gebieden rechtstreeks invloed krijgen op groupsniveau en van daaruit alle formats zullen blijven ondersteunen. Van Neerbos stet in een intern memorandum dat dit gezamenlijke besluitvorming in de groep bevordert en leidt tot meer wendbaarheid en snelheid in de operatie. Van Keulen blijft actief in zijn rol van Customer Director voor Praxis en rapporteert voor deze rol aan Joost de Beijer.
Nieuwe structuur Maxeda-commercie
Met het vertrek van John Colley zullen de commerciele lijnen binnen Maxeda DIY anders lopen.
MIX nieuwsbrief
Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!
Gerelateerde berichten
Deel dit artikel
Reacties
Lees ook:
- Juridisch: de nieuwe huurdersvariant van het ROZ-model Winkelruimte
- Webshops om rekening mee te houden
- Bison: nog meer van product naar probleemoplossing
- GfK februari 2024: +4,4% Januari t/m februari 2024: +1,1%
- Inter Chalet: Optelsom van specialismen
- Aquaplan helpt bij verbeteren woning
- Werk aan de Winkel: Hubo Klunder
- Uw Groene Vakwinkel in beweging
- Column: Putjesscheppen 2.0
- Wow-factor: “Ik liep wel eens tegen groeistuipen aan”
- Grohe introduceert nieuwe winkelpresentatie
- Bouwmarktprijzen 11% gestegen sinds 2022
- Gamma's en Karwei in de prijzen
- Blokker-directeur naar Gamma
- Bauhaus en Hornbach maken laagsteprijs-belofte 'verre van waar'
- #Hubohelpt beste slogan in woonbranche
- Outsiders winnen Shopping Awards Bouwmarkten
- Ook Homed bij Hubo De Goorn
- Welke bouwmarkt is het goedkoopst?
- Concepts & Companies kijkt anders naar de markt
- Hornbach pakt weer marktaandeel
- Bij Comafin wordt P van Promotie belangrijker
- Nicovij verwacht matig 2024
- Winkeldiefstal in DHZ: Houd de dief!
- Lichte groei in januari en februari voor DHZ-retail
- KlusWijs verwacht hoger volume én hogere kosten