Denk na, werk samen, val op

ITW’s Thomas Struick legde in Zeist ook dit jaar weer de vinger op de zere plek. Vorig jaar wond hij zich al op over het gebrek aan inlevingsvermogen in de consument bij handel en industrie. En dit keer wreef hij het publiek, vanuit zijn expertise als winkelonderzoeker, een aantal schokkende beginnersfouten uit de praktijk onder de neus. Terwijl de marktverharding toch echt vraagt om professionalisering.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee