Communicatiemanager Alex Phaff vertelt Customerfirst: "‘Datvraagik.nl lijkt het antwoord te zijn op een duidelijke consumentenbehoefte en was goed getimed. Vanaf dag één kregen we vele honderden vragen per dag, met bovendien een hoge waardering voor onze klusadviseurs. Circa 75% was 4 sterren of meer. De hoeveelheid vragen per week was zeer constant; er is geen sprake van een trage start of een afnemend aantal vragen over de gehele looptijd van de pilot."
Honderden klusvragen Gamma

Na afloop van de bouwvak stopte Gamma met de live-chat van Datvraagik.nl. "In de huidige vorm gaan we voorlopig door met Datvraagik.nl."
Gerelateerde berichten
Deel dit artikel
Reacties
Lees ook:
- AkzoNobel pakt verantwoordelijkheid in de keten
- Wow-factor: “Dalende volumes, maar significante prijsstijgingen”
- Winkelomzet Intergamma groeide 7% in 2022
- Volledig nieuwe Hubo in Sint Annaland
- Nicovij presenteert mooie cijfers en voedt stevig debat
- Marktaandeel Hornbach groeit hardst in Nederland
- Nieuwe generatie op DHZ-Sessie
- DHZ groeit dik 6% in Q1
- Pricing & Promotion: Iedereen kan één goede folder maken…
- Ruimte voor tweede DHZ-marketplace
- “Hauster maakt moeilijke dingen makkelijker”
- Interessante vloerencategorie is toch ook een markt met flinke uitdagingen
- Fixami zoekt groei in de breedte
- Bouwhof biedt alles onder één dak
- Werk aan de Winkel: Hornbach
- MIX-Classic: Gamma durfde 5.000 m2 aan in Zwolle
- Klant staat centraal bij samenwerking Bauhaus en Bison
- GfK Januari 2023: +19%
- Drie productinnovaties bij Aquaplan
- Grohe introduceert mat zwart binnen het QuickFix assortiment
- Column Timmers: De klus is het probleem niet
- Inflatie A-merken in DHZ neemt af
- Generieke lijmen en kitten nemen behoefte aan specials niet weg
- Onlineverf: “De winkels in ons concept doen het 25% beter dan de markt”
- pgb-Europe zet in op verdere groei in Nederland
- Ook Gamma heeft een nieuwe commercial