Communicatiemanager Alex Phaff vertelt Customerfirst: "‘Datvraagik.nl lijkt het antwoord te zijn op een duidelijke consumentenbehoefte en was goed getimed. Vanaf dag één kregen we vele honderden vragen per dag, met bovendien een hoge waardering voor onze klusadviseurs. Circa 75% was 4 sterren of meer. De hoeveelheid vragen per week was zeer constant; er is geen sprake van een trage start of een afnemend aantal vragen over de gehele looptijd van de pilot."
Honderden klusvragen Gamma

Na afloop van de bouwvak stopte Gamma met de live-chat van Datvraagik.nl. "In de huidige vorm gaan we voorlopig door met Datvraagik.nl."
Gerelateerde berichten
Deel dit artikel
Reacties
Lees ook:
- Stoter treedt terug bij Intergamma
- Praxis pakt door op Phygital
- Praxis Almelo zesde Praxis Phygital
- Filippo opent nieuwe Gamma
- Intergamma's Anouk Beeren genomineerd
- Praxis Veghel nu ook Phygital
- Hornbach faalde op haartje na
- Welkoop ziet combi met bouwmarkt zitten
- 25 jaar Hornbach: vestigingen op een rijtje
- 2021 was 'interessant' voor Maxeda
- Praxis City: de foto's
- Eerste kwartaal groeit, ook ten opzichte van 2020
- MIX-classic: Hubo, toen al anders
- ‘Soms wordt mij een kwast in de hand geduwd’
- Hornbach claimt kwart van de markt
- Praxis City is combi van format en ondernemerschap
- Plieger stopt met DHZ
- KlusWijs viert elfde verjaardag op grootse wijze
- Gered Gereedschap: al 40 jaar ‘van trash naar treasure’
- Eurocol: Waterdicht Tegelwerk Systeem rekent af met alle vochtproblemen
- Baltus: een nieuw pand als voorbereiding op de toekomst
- Column: De strijd tegen je onkundige zelf
- RMB Data Services failliet
- Hubo: “Wij willen helpen, adviseren en wegwijs maken. Niet afrekenen en wegwezen”
- Eglo: “Smart verlichting wordt volwassen”
- Column: W.A.