Hoe Intergamma Omnichannel werd

Hoe Intergamma Omnichannel werd

Van Bouwmarkt naar Ominchannel-retail. Dat ging bij Intergamma niet zonder slagĀ of stoot. Op MIX' Nationale DHZ Sessie hoor je hoe ze dat verging.

Olympus heet het project waarmee Intergamma zijn Omnichannel-strategie implementeerde. Annemart Tielens is de change-manager die dat project begeleidde. Op MIX' Nationale DHZ Sessie van 16 maart vertelt zij over de ‘zachte kant’ van dat project: het veranderen van mensen, cultuur en processen.

Neem deel aan de Sessie en ontmoet 175 toppers uit DHZ-retail en -industrie.

Andere sprekers:

  • Tom van 't Hek: dagvoorzitter
  • Berry van Oosterhout, GfK Retail & Technology
  • Rondetafel met spraakmakende ondernemers in DHZ
  • Dorette Bos, Van Neerbos Bouwmarkten: Social Media in DHZ
  • Jur Gaarlandt, Spark Optimus: Omnichannel in non-food-retail

>> SCHRIJF JE METEEN IN <<
 

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot Ć”lle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee