Bauhaus gaat niet op prijs

Bauhaus gaat niet op prijs

Assortiment, vakkundig personeel en vergaande service zijn de troeven van Bauhaus. "Bewust noem ik de prijs niet", zegt directeur Matthieu Moons. 

Hij sprak deze woorden uit bij het slaan van de eerste paal in Hengelo.
"Prijs is geen issue. Die moet gewoon heel goed zijn, anders doe je sowieso niet mee. Ik weet dat we de goedkoopste zijn, maar roep daar bewust niet hard over."

Wel spreekt hij van een breed en diep assortiment, van vaklieden als personeel. "In Groningen zijn een paar vijftigplussers onze meestgewaardeerde medewerkers. Je merkt toch dat veel klanten onzeker zijn en niet goed weten welke producten ze nodig hebben en of ze de klus wel kunnen klaren. Dan praten ze liever met onze ervaren medewerkers dan met vakkenvullers van een jaar of 16."

Lees hier over het expansietempo van Bauhaus.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee