Service en personeel doorslaggevend voor retailsucces

Niet de laagste prijs. En ook niet het ruimste assortiment. Meest doorslaggevend voor een formulekeuze zijn service en personeel. Misschien niet nu, maar straks in ieder geval wel. Dat meldt ABN AMRO in een recente studie. Titel van het rapport luidt ‘Winst wordt afgeleide van bedrijfscultuur’. Ondertitel: ‘Kennis, service en empathie gaan het verschil maken in retail en zakelijke dienstverlening’. “De bouwmarkt heeft nog een uitdaging te gaan”, meldt ABN AMRO’s Henk Hofstede.
Hé, wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.