Folder nog steeds effectief en volop in beweging

Dertien miljoen Nederlanders lezen wel eens reclamefolders. Daarmee blijft de folder onverminderd populair. Wel is een verschuiving te zien: het aantal digitale folderlezers stijgt, maar dit gaat nauwelijks ten koste van de papieren variant. Door de toegenomen weerstand tegen papierverspilling komen nieuwe initiatieven en online toepassingen in een stroomversnelling. Dit blijkt uit onderzoek van de NOM Folder Monitor 2017.
Hé, wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.