Gamma, dát mis ik

Gamma, dát mis ik

‘Gamma, Dat Mis Ik’ is de naam van de nieuwe onlinecampagne van Gamma. HIj speelt in op het feit, dat doe-het-zelvers vaak niet over het juiste gereedschap beschikken om de klus te klaren.

Het gereedschap is uitgeleend of het is gewoon kwijt. Op de campagnewebsite www.datmisik.nl is een klushok van vroeger weergegeven inclusief een verkleurd gereedschapsbord, knipperende TL-verlichting en ronddwarrelend stof. Op de website kunnen bezoekers verschillende soorten gereedschap bekijken en aangeven welk stuk gereedschap wordt gemist. Dit gereedschap kun je winnen. Zo schrijft Emerce.

De promotie wordt o.ao ondersteund door Bosch, Black & Decker, Fiskars, Gardena, Kärcher, Makita en Metabo.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee