“Ieder zijn mix van maatwerk en DHZ, actie en service”

Een groot aantal winkels, een enorm inkoopvolume én een gemeenschappelijk DNA van kwaliteit, lokale binding en service is hetgeen de Hubo- en Multimate-ondernemers binnen DGN samen sterker maakt. Enige uitdaging is het grote onderlinge verschil qua schaal en marktpositie. Maar dankzij een gelaagd marketingplan kan ieder nu de marketingaanpak van zijn gading kiezen.
Hé, wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.