Hubo-folder beste van 2019

Hubo-folder beste van 2019

Hubo won donderdag de prijs voor de beste reclamefolder in de categorie huis, tuin en dier.

Winnaard kregen de prijs voor de beste reclamefolder op basis van consumentenstemmen:

  • Elektronica: BCC

  • Huis, tuin & dier: Hubo

  • Mode en kleding: Lucardi

  • Persoonlijke verzorging: Kruidvat

  • Slapen/wonen: Leen Bakker

  • Supermarkt/slijterij: Dirk

  • Warenhuizen: Xenos

  • Online: Dirk

  • Overall: Dirk

Consumenten beoordeelden de genomineerde folders op acht aspecten: scherpste aanbiedingen, informatief, overzichtelijk, inspirerend, leesformaat, leukste producten, aantrekkelijkheid van de folder en het bevatten van producten die de consument wil kopen.

In kwartaal 3 van 2018 werd de Hubo folder nog flink onder handen genomen. In week 39 van 2018 viel de vernieuwde folder voor het eerst bij de consument op de mat. Er werd toen gekozen voor een handzamer formaat met meer pagina’s. “Hubo heeft een verhaal te vertellen, de folder laat daarom veel meer zien dan slechts artikelen. De consument wordt voorzien van achtergrondinformatie en uitleg bij producten, daarnaast is het een mengeling van inspiratie, scherpe productaanbiedingen én het laat de toegevoegde waarde van lokale Hubo ondernemers zien. Ook bevat de folder verschillende sfeerimpressies gebaseerd op wisselende thema’s”, aldus Miriam de Bruin, Manager Marketing en Online, bij Hubo franchisegever DGN retail.

De Bruin: “We zijn super trots op het winnen van de Beste Folder Award 2019 met onze Hubo folder. De waardering van consumenten voor onze folder is de grootste beloning die er is! We zijn met het merk Hubo een andere koers ingeslagen. Dat zie je in alles terug; de winkel, de huisstijl en de dus ook de folder. Dan is een prijs als deze een fantastische opsteker.’’

De folder van Hubo is een van de componenten van DGN's gelaagde marketingplan. Iedere Hubo- en Multimate-ondernemer kan accenten zo leggen als het hem uitkomt. Een diepe actie vanwege traffic? Of juist geen ruimte op je winkelvloer en geen behoefte aan korting vanwege lokale klantenbinding? Marketingmanager Miriam de Bruin legt hier uit hoe dat gelaagde marketingplan werkt.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee