Gamma: "Ik kan het"

Gamma: "Ik kan het"

Laurens Miedema, Manager Marketing & Communicatie van Gamma legt uit: “Met onze naamsbekendheid zit het wel goed. Heel Nederland kent Gamma en koopt bij ons. Wat mist, is emotionele waardering. Terwijl Gamma juist een belangrijke rol speelt bij misschien wel de meest emotionele plek in je leven, je huis. Wij willen ervoor zorgen dat iedereen in Nederland z’n huis helemaal van nu kan maken, of je nou handig bent of niet. En het is nog leuk om te doen ook.”

Huis laten passen bij hoe je leeft

Bas Korsten, Creative Partner van J. Walter Thompson vult aan: “Hoe we leven en wonen is de afgelopen jaren razendsnel veranderd. We koken minder, laten meer bezorgen, willen de deur opendoen met onze telefoon. We wonen vaker alleen of juist met een samengesteld gezin, we willen oud worden in ons eigen huis. Samen met Gamma kun je ervoor zorgen dat je huis past bij hoe je leeft. De campagne moet mensen inspireren om aan de slag te gaan. Een belangrijke rol in de campagne is weggelegd voor Jasper van Veen, geen alwetende voice over die je wel even gaat vertellen hoe je het moet doen. Maar een stem die naast je staat, meedenkt en je vooral overtuigt van jezelf. Ik kan het.”

Aftrap: duurzaam wonen

In de aftrap van de campagne gaat Gamma mensen helpen om hun huis te verduurzamen. De nieuwe campagne is vanaf 7 oktober te zien in abri’s, op TV, pre-rolls, bumpers, social posts, banners, radio en billboard specials in regio Amsterdam.

Volgen via je persoonlijke nieuwsoverzicht

Selecteer de onderwerpen waarvan je via MijnMIX op de hoogte gehouden wilt worden.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee