Aanbod bevestigings­materialen speelt in op actueel shoppergedrag

Aanbod bevestigings­materialen speelt in op actueel shoppergedrag

Uitzonderingen bepalen de regel, maar generiek gesproken valt te constateren dat zeker jongeren geen gedoe willen hebben bij het uitvoeren van een klus. Er bestaat behoefte aan snelle navigatie naar het juiste product in het schap. En dat kan ook bestaan uit één plug en één schroef. “Jongeren hebben geen behoefte aan een thuisvoorraad bevestigingsmateriaal.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee