Noten kraken op marketplaces

Het online retailkanaal is aan een opmars bezig en daarbinnen worden de zogenoemde market- places almaar belangrijker. Consumenten kopen elektronica, interieurartikelen en kleding steeds meer op de Amazons, de bol. com’s en de Zalando’s van deze wereld. Ook binnen doe-het-zelf winnen de platforms terrein, al gaat het daar nog niet zo snel. MIX vroeg twee online dhz-specialisten naar hun kijk op de zaak. Marketplaces: vriend of vijand?
Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.