Deze actie vindt uitgerekend plaats in het Paasweekend, een enorm belangrijk weekend voor bouwmarkten en tuincentra. Zeker in een tijd waarin consumenten steeds minder uitgeven. “Een vrij ongewone move in retail”, geeft marketingmanager Mark de Jonge toe. “Maar we doen dit omdat deze tijd vraagt om creativiteit, ook in marketing.”
Bijzondere couponactie Praxis
Vanaf maandag 25 maart start Praxis met een nieuwe couponactie door kortingsbonnen van alle bouwmarkten en tuincentra te accepteren.
Gerelateerde berichten
Deel dit artikel
Reacties
Lees ook:
- Welke bouwmarkt is het goedkoopst?
- Concepts & Companies kijkt anders naar de markt
- Hornbach pakt weer marktaandeel
- Bij Comafin wordt P van Promotie belangrijker
- Nicovij verwacht matig 2024
- Winkeldiefstal in DHZ: Houd de dief!
- Lichte groei in januari en februari voor DHZ-retail
- KlusWijs verwacht hoger volume én hogere kosten
- Klifman vertrekt bij Bouwmaat
- Bouwmarkt ziet wel degelijk rol voor verkoop reinigingsproducten
- Hornbach overweegt kleiner format
- Praxis: "Als tuinseizoen beter is, komen we makkelijk in de plus"
- Winkeldiefstal in DHZ-retail: hoe groot is het probleem?
- Hubo: '2024 blijft lastig'
- Het gemiddelde bonbedrag van Gamma
- Verbeterpunten voor Hornbach
- Waarom sloot IBW Groep aan bij KlusWijs?
- Bauhaus wil meer uit 2024 halen
- VBS: de winkel-aantallen
- Intergamma verwacht groeiende markt
- Comafin sluit zich aan bij Nobel Capital
- Praxis Noordwijk: “Geld vind ik niet belangrijk, ik wil met plezier werken.”
- Rustig qua expansie bij Praxis
- Homed opent in Hubo Hengelo Hart van Zuid
- Hornbachs vooruitzichten: 'best goed'
- Datagedreven werken bij Intergamma: meerwaarde van de menselijke maat