KlusWijs – de Benjamin van de doe-het-zelfbranche – viert dit jaar zijn 10e verjaardag.

"Dankbaarheid en trots zijn woorden die bij ons 10-jarig bestaan passen", zeggen ze bij KlusWijs. Tien jaar geleden waagde Hans Hortensius samen met een groep ondernemers de sprong en werd de nieuwe bouwmarktformule KlusWijs opgericht. "En dan staat er nu een mooie organisatie met 36 gezonde bouwmarkten en 10 KW Wonen winkels. Dat vraagt om een feestje in de winkels door middel van uitbundige aankleding en vele aanbiedingen en cadeautjes."

Ondernemers, leveranciers én klanten

Hortensius: “Ik ben dankbaar voor het feit dat we met elkaar zo’n ontzettend mooie en goeie club vormen. Wetende dat we elkaar steunen door dik en dun en altijd voor elkaar klaarstaan, zowel met de ondernemers als onze leveranciers die er altijd voor ons geweest zijn. Dankbaar ook dat wij als KlusWijs bouwmarkten zeker in deze coronaperiode zo goed kunnen aantonen dat mensen daadwerkelijk het verschil maken en dat onze klanten ons hier enorm om waarderen."

Rode loper

Genoeg reden dus om het jubileum samen met de klanten te vieren in de winkels. “Gelukkig zijn de winkels open op afspraak en kunnen we de klanten die in onze winkels komen, verrassen met een feestelijke aankleding. We willen de bezoekers een blij gevoel geven als ze onze winkels bezoeken, wat we volgens mij in deze coronatijd allemaal goed kunnen gebruiken! Ook willen wij ze natuurlijk bedanken voor hun vertrouwen in ons de afgelopen jaren. Zonder onze klanten zouden we nu geen 10-jarig bestaan kunnen vieren.”, licht Hortensius toe. Zo ligt de rode loper buiten al uit en worden de klanten binnen getrakteerd op leuke cadeautjes, knalaanbiedingen en een vleugje humor, zoals een vier meter lange vloersticker met verborgen grapjes en zoekspelletjes erop. Ook online doet KlusWijs er alles aan om die glimlach op het gezicht van iedereen te toveren met onder andere een social campagne vol humor. 

Enthousiast als een puppie

Hortensius blikt graag vooruit op de aankomende jaren waarin de formule verder zal worden uitgebouwd. "Hierbij staat kwaliteit altijd boven kwantiteit en zal de solide basis verder versterkt worden. De prioriteit zal de aankomende jaren liggen op de dienstverlening op het hoogst mogelijke niveau te houden, zoveel mogelijk te ontzorgen en daarbij altijd dicht bij de ondernemer te blijven staan. Het onderscheidende vermogen van het KlusWijs concept zal verder worden uitgebouwd, waarbij de kenmerkende korte lijnen en het snel reageren op veranderingen zo vast als een huis blijven staan. Met inmiddels 10 jaar op de teller zijn we misschien niet helemaal meer die jonge hond, maar we hebben nog steeds de energie en het enthousiasme van een jong puppie en daarmee kijken wij uit naar de komende 10 jaar en alles wat er op ons pad gaat komen!”, besluit de enthousiaste KlusWijs-oprichter en -directeur.

Check eerdere MIX-berichten over KlusWijs