B.-Folders-IMG-7123_3.jpg

Neuromarketingstrateeg op Sessie

Behalve Caroline van Turennout komt tijdens de Nationale DHZ Sessie ook Neurensics-neuromarketingstrateeg Martin de Munnik aan het woord.

De Munnik kijkt bijna dagelijks met een mri-scanner in het levende brein van consumenten, op zoek naar de 'koopknop'.

 

Tijdens de Nationale DHZ Sessie beoordeelt hij een pakket dhz-folders volgens de meest recente neuromarketinginzichten.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee