GfK organiseert een online Masterclass DIY boordevol marktcijfers uit hun retaildata én consumentenonderzoek.

Wat is de waarde van DIY merken?

Op dinsdag 12 september 2023 organiseert GfK om 11 uur een DIY masterclass.
Tijdens deze masterclass zullen onze GfK-experts inzicht geven in de waarde van DIY merken wat uitermate interessant is voor retailers, etailers en fabrikanten uit Nederland. Bovendien zijn de resultaten en bevindingen die gedeeld worden op basis van geaggregeerde Point Of Sales data én consumentendata. 

Schrijf je nu in om jouw gratis plaats veilig te stellen en krijg belangrijke inzichten in: 

  • Evoluties in het DIY retail landschap 
  • Hoe onvoorspelbare factoren (zoals het weer) de DIY sector beïnvloeden
  • De rol van duurzaamheid binnen de DIY sector
  • De impact van inflatie op het koopgedrag binnen de DIY sector
  • Gaan consumenten meer klussen door inflatie of juist minder?
  • Focussen consumenten meer op prijs?
  • Gaan ze andere producten of merken kopen?
  • De customer journey binnen de DIY markt
  • Voor wat voor soort klussen en producten oriënteren mensen voorafgaande aan een bouwmarkt bezoek?
  • Waar kun je als retailer en merk het verschil maken?