Podium

Bouwmarkten scoren slecht in Merken100-ranglijst.

Bouwmarktketens spelen slechts een marginale rol in de Merken100.

Ikea, Albert Heijn en Dirk vormen de top-drie van de Merken100, de nieuwe Currency for Brands van Marketing Report in samenwerking met drie gerenommeerde onderzoeksbureaus. Deze drie merken hadden de hoogste gecombineerde scoorde op Innovatiekracht, Uitstraling, Bijdrage aan de Maatschappij, Advertentiedruk, Mediadruk en Kracht & Kwaliteit. De Merken100 2024 is bekendgemaakt tijdens M100 Summer Edition op woensdag 26 juni in Corendon Village te Amsterdam. 

Op nummer 51 komen we Hornbach tegen. Op 92 Praxis en op 95 Gamma.

Opvallend is de 86e plek voor Deli Home, dat zich eigenlijk vooral als merkenparaplu voor merken als Skantrae, Lundia, Bruynzeel, CanDo  en Allure positioneert.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee