Op 17 en 18 september organiseerde Intergamma de eerste Doe Het Samen Expo. Daar troffen 66 leveranciers meer dan duizend bouwmarktmedewerkers van Karwei en van Gamma Nederland én België.
Verspreid over twee dagen, kwamen er dik 1.100 bouwmarktmedewerkers zich tegoed doen aan het productnieuws en de kennis en inspiratie van 66 leveranciers.
Die leveranciers stonden verspreid over 14 premium stands en 52 basis stands, verdeeld over 5.500 m2 in het Expo-gebouw van Houten. Bovendien waren er gedurende de twee dagen iedere dag 40 workshops van in totaal 14 leveranciers, waarvan medewerkers er maximaal 3 per persoon volgden.
Carrousel
(foto's door Intergamma)
Intergamma-topman Joost de Beijer kende het concept al uit zijn Praxis-tijd (redactie: ook Hubo en KlusWijs organiseren overigens zulke evenementen) en vond het hoog tijd dat Gamma en Karwei ook zo'n vorm van partnership met leveranciers op zou tuigen. In BNR's zakendoen sprak De Beijer uit dat Gamma en Karwei zich onder andere van online concurrenten kunnen onderscheiden naar klanten die niet alleen een product nodig hebben, maar ook advies of inspiratie zoeken. En daarvoor gaan de Intergamma-formules graag partnerships aan met leveranciers.
In een rondje over de Expo ontmoette MIX enthousiasme bij leveranciers, bij medewerkers en bij de franchisenemers van Gamma en Karwei.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.
Hoogstraat 110
Postbus 11
5258 ZG Berlicum
Telefoon: +31 (0) 73 503 43 47
E-mail: redactie@mixpress.nl