‘Brico moet vasthouden aan zijn DNA’

Tijdens de Kortrijkse vakbeurs DIY&Homing zou Brico-CEO Erik Haegeman hoofdzakelijk ingaan op omnichannelretailing. Maar het was eén van de thema’s die aan bod kwamen tijdens de presentatie waarin hij zeer openhartig over zijn werkgever sprak. Bijvoorbeeld ook over de Nederlandse Plan-It. “Een Belgisch assortiment voor een Nederlandse bouwmarkt bleek geen slimme zet.” 

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee