bbqbaas.jpg

Hornbach zoekt BBQBaas

Met een multimediale campagne zoekt Hornbach de publiciteit voor het eigen Tenneker-bbq-merk.

Dit weekend is de eerste campagne van Tenneker van start gegaan op de platforms van BrandDeli. In de campagne introduceert Hornbach het eigen barbecuemerk Tenneker, door op creatieve wijze op zoek te gaan naar de nieuwe 'BBQ-baas' van Nederland.
In het door BrandDeli ontwikkelde concept #BBQBAAS wordt ingespeeld op het oergevoel dat opspeelt bij mannen zodra er een vuur moet worden gemaakt. Iedere man die een barbecue aansteekt, vindt zichzelf een bbq-baas, maar wie is daadwerkelijk goed genoeg om de titel BBQ-baas te mogen dragen?

De doelgroep wordt door middel van activatiespots op Comedy Central, Discovery Channel, National Geographic Channel en FOX en online via pre-rolls over de verschillende platforms, opgeroepen om foto’s in te sturen naar de actiesite www.bbq-baas.nl of via social media met #BBQBAAS. Hiermee zijn verschillende Tenneker producten te winnen. De beste foto’s worden geïntegreerd in dynamische billboards rondom mannelijke programmering op de zenders: een primeur binnen het BrandDeli netwerk. De uiteindelijke BBQ-baas 2015 wint een volledige buitenkeuken met Tenneker producten.
Bron: Marketingfacts

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee