Hortensius.jpg

Hortensius is 'boos'

"Jullie piepen wel, maar doen niets!" Dat hield Kluswijs' Hans Hortensius zijn leveranciers klip en klaar voor.

"Als jullie niets doen, tuigen we ons Kluswijs-huismerk nog verder op", sprak Hortensius uit op een leveranciersdag van zijn Kluswijs-organisatie.
Eerder die avond presenteerde hij glanzende cijfers voor de 31 Kluswijs-winkels. Hortensius noemde 35% groei in 2014, ondernemers die het jaar op jaar 4% tot 7% beter doen dan de markt en een plus van 8,2% in de eerste twee perioden van 2015 waar de branche -1,8% noteerde.
"Voor verdere groei werken we graag samen met leveranciers en fabrikanten. We willen het graag samen doen, daarom rinkel ik deze alarmbel, we hebben jullie hulp keihard nodig!" Aan Kluswijs zelf zal het volgens hem niet liggen: "Wij hebben 26 actiefolders per jaar, met steeds een actieknaller die enorm respondeert. Onze webactiviteiten nemen serieuze vormen aan en we besteden gemiddeld nog steeds 16,7% van onze kosten aan ons personeel. Daar maken wij het verschil."
Overigens maakte Hortensius ook bekend dat Kluswijs start met een VBS-concept: Kluswijs Home

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee