De klik die niet klikt

Met de vinding van het nieuwe S-profile kiest HDM zijn eigen weg in parket- en laminaatland. De fabrikant kan, doordat geen geld meer voor licenties afgedragen hoeft te worden, aantrekkelijke prijzen hanteren. Ook ziet managing director Kees Tempelaars serieuze mogelijkheden voor het nieuwe LFD-concept. “Een compleet retailconcept voor laminaat en houten vloeren waar naast het eigen merk ook andere merken een rol spelen. Voor alle duidelijkheid: het gaat puur om een concept, niet om een franchiseformule.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee