A-merken op weg naar de toekomst

”Hoe bereiken we de klant in de volgende eeuw”, was het thema op het jubileum-symposium van de Stichting Fabrikanten Topmerken. Die klant blijkt hyperventilerend op zoek te zijn naar producten om tijd mee te besparen en wil vooral dat merken naar ‘m luisteren. “Makkelijk gezegd”, volgens de A-merken, “maar de detailhandel geeft ons de kans niet.”  De detailhandel vindt daarentegen dat leveranciers juist meer durf moeten tonen. En zo zit iedereen weer vrolijk naar elkáár te kijken. Totdat de consument straks echt de dienst uitmaakt.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee