Omzet vergroten in de taal van de doelgroep
De topmerken bestrijden elkaar op kwaliteit en op technische snufjes terwijl aan de onderkant van de markt geknokt wordt op prijs: zo is het in het e-gereedschappenschap. Skil kiest daar echter een slimme positie tussen in. Met ´everything you need’ voor de gelegenheidsklusser. Geen machines vol foefjes maar waar voor zijn geld en de zekerheid dat hij de klus ermee kan klaren. Sales director Robin van der Werf is ervan overtuigd dat zijn merk de category kan vergroten. Om te beginnen met de opvallende wrap case als najaarsactie.Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.