webshop_0.jpg

Verbaasd over webwinkels DHZ

Hoewel de bestaande retail de kracht van e-commerce liefst bagatelliseert, schatten kenners de potentie wel hoger in.

Bouwmarkten verdienen nog maar 1 procent van hun omzet online. De potentie van e-commerce op de doe-het-zelfmarkt is veel groter, denken kenners. Dat schrijft het magazine voor e-commerce Twinkle.

Ze citeren Marc Nelissen van MIX en Arjan Bonsing die in 2013 de webshops van DHZ-retailers kraakte op MIX' Nationale DHZ Sessie.

Laatst zei Intergamma's Harm-Jan Stoter nog dat het zo'n vaart wel niet zou lopen met e-commerce.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee