gamma-top-2000.jpg

Gamma bereikt 2,5 miljoen mensen

Met een hilarische inhaak-campagne op de Top2000 bereikte Gamma rond de feestdagen meer dan 2,5 miljoen mensen.

Ieder jaar luisteren miljoenen Nederlanders naar de Top2000. Gamma vroeg Nederland producten te koppelen aan een songtitel uit deze populaire hitlijst. Giesbers en Icemedia ontwikkelden voor Gamma een tool, waarmee deelnemers zelf een inhaker konden maken en direct konden delen via sociale media. Uiteindelijk trok de actie op zijn hoogtepunt 500.000 online bezoekers per dag en bereikte de kluswinkel ruim 2,5 miljoen mensen. (Bron: Adformatie)

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee