Forbes maakte een wandeling door Home Depots wharehouse. De plaats waar on- en offline business elkaar kruisen.

Kijk hier naar het artikel en de video waar Forbes de rondgang in het enorme DC beschrijft>

En er bestaat ook een Video over de Supply Chain van Home Depot>
Toen Blake in 2007 Bob Nardelli opvolgde ging het slecht met HD. Blake besloot te stoppen met het moordende tempo van winkelopeningen. In plaats daarvan legde hij zich toe op het vegroten van de 'experience' op de winkelvloer. Later kwam daar de online operatie bij. Intussen gaat het de giga-retailer weer behoorlijk goed.
Volgens Home Depot-CEO Frank Blake is het verkeerd te spreken van online en offline business voor de bouwmarktgigant. De klant maakt namelijk ook geen verschil en gebrukt alle kanalen naadloos door elkaar.
"De helft van onze klanten bezoekt HomeDepot.com voor ze een in-store aankoop gaan doen. En een derde van de online-aankopen wordt in een fysieke bouywmarkt opgehaald. Klanten willen zowel toegang tot de service van de winkel als van het gemak van de webshop."