gs1.png

DHZ-sector uniformeert productbeeld

Standaardisering versus een eigen gezicht, dat was het spanningsveld. Fabrikanten willen hun productbeeld liefst in een keer goed 'schieten'. Voor alle retailers hetzelfde. Maar retailers willen hun websites en folders juist een eigen gezicht geven met 'eigen productbeeld'.
Toch hebben fabrikanten en retailers elkaar kunnen vinden in 5 uniforme afsprakenGS1 speelde een belangrijke rol in het maken van deze afspraken en koppelt dat productbeeld straks aan de digitale artikeldata.
 

Volgen via je persoonlijke nieuwsoverzicht

Selecteer de onderwerpen waarvan je via MijnMIX op de hoogte gehouden wilt worden.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee