Online-omzet Intergamma: +50%

Online-omzet Intergamma: +50%

Volgens ceo Harm Jan Stoter is de groei te danken aan de duidelijke omnichannelstrategie van Intergamma.

Een van grootste online-DHZ-spelers
"E-commerce is een van de belangrijkste groeimotoren van Intergamma. Door de forse investeringen in de crosschannelstrategie is ons bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste online spelers in de Benelux in doe-het-zelfartikelen.

Vooral gemak
We zetten vooral in op het gemak voor de klant door de ervaring in de winkels, de apps en online op elkaar te laten aansluiten. Hierdoor kunnen klanten zich op allerlei manieren oriënteren en producten aanschaffen (crosschannel). Deze wisselwerking zorgt voor een hogere omzet door een betere conversie. Dit geldt met name voor de productcategorieën (tuin)meubelen, tuinhout, vloeren, raamdecoratie en deuren. Ook maken klanten steeds vaker gebruik van online diensten, zoals de voorraden in de winkels inzien of chatten met bouwmarktmedewerkers."

Volgen via je persoonlijke nieuwsoverzicht

Selecteer de onderwerpen waarvan je via MijnMIX op de hoogte gehouden wilt worden.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee