Omvangrijke sanitaircategorie blijft interessante omzetgroep

Een badkamer verbouwen. Dat is nogal een ding. Zeker ook voor de bouwmarkt, die benodigde klusproducten en sanitair veelal niet als totaalklus presenteert, maar over de verschillende afdelingen heeft gerangschikt. Hoe zorg je ervoor dat de shopper met de juiste tegels, voegmiddelen, leidingwerk, koppelingen en kranen in aanraking komt? En hoe zorg je ervoor dat hij bij zijn keuze niks vergeet?
Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.