Gamma Ik kan het Klus het Knus 20200929.png

Gamma klust het knus

Met de campagne 'Klus 't knus' speelt Gamma in op het nieuwe thuisblijven en het actuele herfstseizoen.

Om de consument ook in deze tweede golf aan het klussen te houden, richt Gamma zich op de verlichting in huis. Daarnaast is meer kleur een belangrijk tghema in de nieuwste Gamma-campagne.

"We zien dat een goede werkplek voor veel mensen nog een hele uitdaging is", zegt Laurens Miedema, marketing- en communicatiemanager van Gamma in Adformatie. "Daar kunnen wij bij helpen. Denk aan het isoleren van de zolder, waar je een volwaardig thuiskantoor kunt maken."

 De campagne 'Klus het knus' loopt tot het einde van het jaar. Ze bestaat uit drie thema’s:

  • decoratie
  • isolatie
  • en verlichting.

 

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee