Gamma-XXXL-004.jpg

Gamma's veranderende marketing

In de marketingcommunicatie bij Gamma zagen we in het najaar van 2020 zoveel veranderingen dat we de vinger eens aan de pols legden bij Laurens Miedema. Folders van minder pagina’s, een frequentie van week-op/week-af, tv-commercials van 20 seconden in plaats van 30 seconden en meer aandacht voor digitale communicatie en social video. Wat is er aan de hand?

Volgen via je persoonlijke nieuwsoverzicht

Selecteer de onderwerpen waarvan je via MijnMIX op de hoogte gehouden wilt worden.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee